Service & Onderhoud CV

Beste klant,

Wij zijn blij met uw vertrouwen in ons familiebedrijf. Al ruim 90 jaar zijn we een gevestigde, ambitieuze partij in de installatiebranche die naast onze nieuwe diensten, vaste klanten graag van degelijk onderhoud voorziet.

Ook onze organisatie ontkomt niet aan vernieuwing en verandering in deze bijzondere tijd. Naast veel kansen, biedt het ons ook uitdagingen. Één van die uitdagingen betreft ons team van medewerkers. Na het wegvallen van één van onze vaste gezichten zijn wij op zoek gegaan naar een vervangende onderhoudsmonteur. Helaas hebben wij deze versterking nog niet gevonden.

Tot 1 juni a.s. kunnen wij daarom geen onderhoudsafspraken inplannen. Tot die tijd blijven wij zoeken naar de onderhoudsmonteur met technische vaardigheden én aandacht voor de klant. Wellicht is er iemand in uw omgeving op zoek naar een nieuwe baan? Solliciteren kan hier: https://vaatstra.nl/vacatures/eerste-monteur-service-onderhoud/

Na 1 juni berichten wij u weer over het verdere verloop van uw onderhoudscontract. Vragen? Hieronder vindt u het antwoord op veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? We zijn bereikbaar per mail pkwant@vaatstra.nl of telefoon: 050 301 2832.

Met vriendelijke groet,

Petra Kwant | Vaatstra Installatietechniek

Veelgestelde vragen

  • Als mijn cv installatie een storing aangeeft, kan ik dan wel bij Vaatstra terecht?

Zeker: wij bieden de service die u van ons gewend bent. Preventief, 1.5 jaarlijks onderhoud wordt nu een aantal maanden uitgesteld, maar bij storingen, kunt u ons bereiken en staan we voor u klaar. Valt deze storing buiten de onderhoudstermijn van 1.5 jaar? Dan zijn de kosten voor ons.

  • Kan het kwaad dat mijn cv installatie langer moet wachten op onderhoud?

Nee. De meeste onderhoudsabonnementen bieden tweejaarlijkse onderhoudsbeurten. Bij Vaatstra hebben we ervoor gekozen dit elke 1.5 jaar te doen. Een paar maanden later onderhoud kan dus zeker geen kwaad.

  • Wat gebeurt er na 1 juni?

Wij hebben dan hopelijk weer een nieuwe onderhoudsmonteur klaar staan voor u. Is dat niet het geval? Dan verwijzen wij u graag naar één van onze partners.

  • Ik wil mijn onderhoudsabonnement opzeggen, kan dat?

Uiteraard vinden we het jammer dat u vertrekt als klant bij Vaatstra. Opzeggen is mogelijk door te mailen naar pkwant@vaatstra.nl o.v.v. uw relatienummer.

Klik hier om direct aan te vragen

Vaatstra Zeker Basis
• Een vast bedrag per 18 maanden (€ 102,-)
• Controle per 18 maanden
• 24 uur per dag storingsdienst
• Inclusief voorrijkosten

Vaatstra Zeker Plus
• Een vast bedrag per 18 maanden (€ 139,-)
• Controle per 18 maanden
• 24 uur per dag storingsdienst
• Inclusief voorrijkosten
• Inclusief arbeidskosten

Vaatstra Zeker All in
• Een vast bedrag per 18 maanden (€ 191,-)
• Controle per 18 maanden
• 24 uur per dag storingsdienst
• Inclusief voorrijkosten
• Inclusief arbeidskosten
• Defecte onderdelen gratis vervangen

WAT TE DOEN BIJ EEN STORING VAN DE CV-KETEL?
Als uw cv-ketel een storing heeft, zijn er een aantal dingen die u zelf kunt controleren. Check bijvoorbeeld even of de thermostaat wel goed is ingesteld en of de stekker wel goed in het stopcontact zit. Als u een stroomstoring heeft gehad, dient u even in de meterkast te kijken. Denkt u dat u de cv-ketel moet bijvullen of ontluchten? Dan kunt u dit meestal ook zelf doen. Wij hebben voor u een instructiefilm gemaakt hoe u uw cv ketel zelf kunt bijvullen. Heeft u geen idee waar de storing door veroorzaakt wordt en kunt u het probleem niet oplossen? Bel dan een servicemonteur. Voor een servicemonteur van Vaatstra belt u 050-3012832.

Instructiefilm bijvullen cv ketel: